من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

16. شما بمن بگید چکار کنم؟؟؟

دوستای عزیزم من به هیچ کس رمز ندادم. هرکس رمز میخواد بگه

15. نوشتنم نمیاد خوووووووو...! + بعدا نوشت :))

سلام به دوستای گلم. نماز روزه هاتون قبول.

اوووووووووووووووه!22 روزه اینجا ننوشتم،چه گرد و خاکی نشسته رو در و دیوار!شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

نمیدونم چرا اصلا حس نوشتن ندارم. کلا خاموشِ خاموش بودم این مدت. این روزا به شدت درگیر اجاره کردن خونه و خریدای عروسیمون هستیم. اینه که حسابی ذهنم مشغولِ این چیزاس.

چنجا دنبال خونه گشتیم. قیمتا افتضااااااااااح بالا رفته نسبت به پارسال.شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه همه جا هم بابت پایین آوردن سود بانکا، اجاره های بالا میخوان. و ما هم نمیخوایم بیشتر از 200 300 اجاره بدیم. چنتا مورد نسبتا مناسب پیدا کردیم. باید ببینیم در نهایت چه تصمیمی میگیریم. حالا توکل بر خدا. انشالله که بتونیم این هفته تکلیف خونه رو مشخص کنیم.

از خریدای عقد و عروسیمون، کفش عروسیم، چمدونمون، ادکلن و مام من و همسر، حوله هامون و افتر شیو برای همسر خریدیم. خیلی از خریدای غیر ضروری رو گذاشتیم کنار. با بودجه ای که داریم مجبوریم بیشتر به ضروریات توجه کنیم. 

چند روز پیش یه شیرینی خیلی خوشمزه ترکی برا افطار درست کردم. همسر خیلیییییی خوشش اومد.شکلک های شباهنگShabahang انقد که پریروز ازم خواست دوباره براش درست کنم و منم دیشب دست به کار شدم. اگه شمام دوس دارین امتحانش کنین بفرمایید اینجا.

این چند روز که تهرانم دوباره وزنم 1کیلو اضافه شده.شکلک های شباهنگShabahang تا غروب که هوا خیلی گرمه،بعد افطار هم دیروقته نمیشه رفت ورزش. البته من روزه نمیگیرم. باید در طی روز تو خونه ورزش کنم.

و اما عکس خریدام

این ادکلن و مام همسری

اینم ادکلن و مام من

بوی ادکلنامونو خیلییییییی دوس دارم.

شیرپاک کن من و افتر شیو همسری

چمدونمون که خیلیییییییی رنگشو دوس میدارم.495019_flirtysmile4.gif ما یه دونه چمدون بزرگ خریدیم به جای 2تا. چون نه جای نگهداریشو داشتیم نه اصلا نیازمون میشد. اینم نمای پهلوییش!

ست حوله من

ست حوله همسری

اینم مدل ظرفای آرکوپالم که البته این عکسو از نت پیدا کردم! صرفا برای اینکه مدلشو ببینین گذاشتم، جهازم خونه مامانم ایناس هنو.

اینم شیرینی تاتلی دویونلر که بالاتر در موردش گفتم.

و اماااااااااااااااااااا...

کفش خوشگلم که همه جوره عاااااااشششششششققققشششششمممممممممممم!

 

+ فردا تولدمه...

 

+از خانواده همسری خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی دلگیرم.

 

 

بعدا نوشت:

ظهر تو خونه داشتم برای خودم میچرخیدم که یکی زنگ آیفون زد. دیدم یه آقاییه،گفتم حتما مامور آبی گازی چیزیه. گوشی رو برداشتم،گفت از دیجی کالا براتون یه بسته آوردیم! فهمیدم همسری مهربونم برای تولدم اینترنتی خرید کرده و بدون اینکه به من بگه اینجوری سورپرایزم کرد. بسته رو که خیلی هم شیک و خوشگل بود، تحویل گرفتم، توش این بود. یه فلش OTG که خیلییییییی بهش نیاز داشتم. یه طرفش usbه یه طرفشم micro usb. هم به گوشیم وصل میشه هم به کامپیوتر. خلاصه کلی شادان و خندان زنگ زدم به همسری و حسابی ازش تشکر کردم. تا اینکه نیمساعت پیش همسری از سر کار برگشت خونه و تا در رو باز کردم براش با این و این مواجه شدم و خوشحالیم هزار برابر شد. مرسی همسرم.امسال بعد از 3سالی که عقدیم،اولین سالی بود که روز تولدم پیش هم بودیم!همین بهتریییییییین کادو بود برام،همسر مهربونم هم با سورپرایزاش تولد امسالمو کرد بهترین تولد زندگیم. مرسی عزیزم.

اینم شمع کیک تولدم از نمای نزدیکتر که همسری در نهایت ذکاوت انتخاب کرده! :)))) 

منتظرم زودتر اذان شه تا تولد بازی کنیم یه عالمه! :)))

نذر 5 میلیون فحشه ناموسی به داور،سهم شما 5 تا... واجب برای هر ایرانی

:|