من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

The memories of my BEST days!

سلام به همه دوستای مهربونم. بعد از کلللللی مدت که حسابی کمرنگ شده بودم با 3تا پست از خاطرات روز عروسیم اومدم!

چون خیلی زیاده و دوس ندارم حوصلتون سر بره به 3پارت تقسیمش کردم. پیشاپیش بابت پر حرفیم معذرت!

+ بهمین زودی 7 روز از هم خونه شدنمون گذشت مرد مهربونم!

منم عروس شدم رفت!

۲۱ام هم گذشت و من شدم بهترین و خوشگلترین عروس دنیا!همونجوری شدکه دلم میخواست.همه چیزعالی بود.خدایاشکرت.عالیترازچیزی شدکه فکرمیکردم.مرسی ازهمه دوستای مهربونم که این مدت کلی دعام کردین.خیلی دوستون دارم.ایشالاسروقت میام همه چیوتعریف میکنم

پ ن. سرورعزیزم،فرشته گلم،شیمای مهربونم تشکرویژه ازشمابابت تبریکاتون

آخرین شب باهم بودن!

فردا میرم شمال که هم روزای آخر پیش مامانم ایناباشم،هم برنامه هاموباآرایشگاه و آتلیه هماهنگ کنم،هم دسته گل و گل آرایی ماشینو سفارش بدم. و همه اینا یعنی امشب اخرین شبیه که من و همسرم توبغل هم،بعنوان نامزدهم میخوابیم!۷روز دیگه این دوران مزخرف عقدمون تموم میشه و به امیدخدا میخوایم زندگی مستقلمون رو زیریه سقف،به دورازهمه کینه و کدورتایی که تودلم ازخونواده همسری دارم،شروع کنم.شروع زندگی مستقل،یعنی یه نقطه عطف توزندگیمون.بایدسعیموبکنم ازین ببعد کمتربه مشکلاتی که دیگران برامون میسازن،اجازه خودنمایی توزندگیمون روبدم! مطمینا ارتباطم رو باخیلی هاتغییرمیدم.کسایی که حضورشون،افکارشون،حرفاشون اذیتم میکنه،حذف میکنم یااقلابه شدت کمرنگشون خواهم کرد!

ازخدا یه زندگی اقلاکم دغدغه میخوام.و یه چیزدیگه!اونم اینکه انتقام همه جوونی ای که ازدستم گرفتن رو ازاونایی که خودش میدونه،بگیره.سپردمشون به خود خدا،که بهترازهرکسی میدونه چه ها که به سر دلمو احساسم نیومده این ۳سال!

بگذریم.دیشب باهمسررفتیم عروسی یکی ازهمکاراش.خیلییییی عالی بود.نوشتم که یادم بمونه همسرم چقد دوسم داره.مرسی برای دیشب همسرعزیزم.عالی ترازعالی بود...

+ پپل و شیمای عزیزم برای قبولیتون خیلییی خوشحال شدم.تبریک باتاخیرمنوبپذیرید.ازخدابراتون موفقیت و سلامت و عشق درکنارهمسراتون آرزودارم.همیشه شادباشید.

شمارش معکوس!

فقط ۱۲روز دیگه تاعروسیم مونده! تقریباهمه کاراانجام شده،خونه کامل چیده شده،فقط مونده تلویزیون که بابای همسربایدبخره. این روزا پرم از هیجان و استرس و البته ناراحتی! ناراحتی از حرفایی که نباید میشنیدمو برخوردایی که نباید میدیدم.

خدایاخیلیاروسپردم به خودت،میدونم که آه دل شکسته خیلی گیراس!

دوستای گلم برامون دعاکنین که روز عروسیمون بهترین روز زندگیمون شه.