من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

چه خبر از من؟! :)

سلام

- همین الان اصلاحات پایان نامم رو تموم کردم و ایمیل کردم برای استادم تا اگههههههههههههههه لطف کنه و رضایت بده،تایید کنه و ببرم برای صحافی!شکلک های شباهنگShabahang از همین تریبون اعلام میدارم: استاد گرامی تف تو ذاتت اگه بازم بخوای مچلم کنی!شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

- شنبه یعنی دیروز رفتم سونو. موقع رفتن از استرس پاهام شل شده بود! پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/اما اصلا اونجوری که فکر میکردم نبود. فکر میکردم خیلی دردناکه اما اصلااااا درد نداشت خداروشکر. رحمم سالم بود. فقط تخمدونام پر کیستای ریز بود که گفت مشکل خاصی نیس و 99% با دارو رفع میشن. حالا 25 ام نوبت دکتر دارم.نتایج آزمایش و سونو رو ببینه و نظر نهاییش رو بگه.

- امشب داداشم اینا میان تهران خونمون.شکلکـــْـ هایِ هلــن  اصلا جون ندارم پاشم تمیزکاری کنم. سلانه سلانه کارامو دارم انجام میدم. همچنان سستی و ضعف تو وجودمه.

- 4شنبه یه روز مهمه برام. یه روزیه که اگه خوب پیش بره میتونه تاثیرات خیلی مثبتی تو زندگیم داشته باشه. دعا کنین برام لطفا.

- هنوز وقت نکردم عکسارو آپلود کنم.

-اینجا رو هم ببینین!

نظرات 3 + ارسال نظر
شیما پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 02:09

بهترین ها در انتظارته...مطمئن باااش :)
اونجا هم خیلی قشنگه ...هم اینجا هم اونجارو دوست دارم...
منتظر خبرهای خوووبم

عزیزدلممممی.ایشالا هرچی خیره پیش بیاد.
انقد ک تو مهربونی دختر
بوووووووووس

مرمری چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 14:29

بیتا تو کی اومدی اینجا
دیروز پیدات کردم اومدم خوندم نشد نظر بزارم
چطوری دختر؟
کجایی پس قرار بود ببینیم همو

عزیزدلممنم
بعد گند بلاگفا جول و پلاسمونو جمع کردیم اومدیم اینجا.
خیلی درگیر بودم مرمری.قوووول میدم تو مهر حتما همو ببینیم.تا آخر شهریور خیلی کارام توهمه،میترسم قول بدم باز مثه دفعه قبل شرمندت شم.

سپیده مامان درسا دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 10:49 http://www.nafasezendegi.blogsky.com

ان شالله که استاد محترم قبول کنه و ایرادی در نیاره ازش
خدا روشکر که خوبی و مشکلی نیست ، الهی همیشه تنت سالم باشه
چشمت روشن خوش بگذره کنار داداشی بهت
منتظر عکسهای خوشگلت هستیم
اونم برام باز نشد خطا میده

استاد ناااامحترم همچنان اصلاحات زده به پایان نامم و من همچنان درگیرم!
مرسی عزیزدلم.چششششم.میذارم حتما.
درست شد اونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.