من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

هووووووورررررررررااااااااا!

وای خدای من باااااااااااااااورم نمیشه که امروز دفاع کردم و همه چی به بهترین نحو ممکن تموم شد. خدایا شکرت.

نمیدونین چقددددددددددددددددددددددد الان خوشحالم و آرامش دارم. دیدن همچی روزی شده بود برام رویا!! امروز دیگه خلاااااااااااااااص شدم. یه دفاع توپ، با یه نمره عالی همه خستگی این 3 سال رو از تنم به در برد. خدایا هزار مرتبه شکر که شرمنده روی همسرم و مامان بابام نشدم.خدایا ممنونممممممم

نظرات 4 + ارسال نظر
نخودچی دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 06:49

خداروشکر،مبارک باشه عزیزممممممممم
باآرامش میخوابی دیگهههههههه.
پیش به سوی موفقیت های بعدی تو همه ابعاد زندگی

مرسی نخودچییییییییی
اصلا آرامش دارم فضایی!
ایشالاااااا
ایشالا دفتع شما زودتر عزیزم

سپیده مامان درسا دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 02:02

به به تبریک میگم عزیزم این موفقیت بزرگ و بهت
الهى همیشه موفق باشى تو زندگى

مرسی سپیده جونم.ایشالا فارغ التحصیلی گل دختر شما

شیمااا دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 00:38

خیلی خوشحالم ..خودت میدونی که

عاشقتم شیماااااااااااااااا

ساقی شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 23:28 http://saghism.blogsky.com

مبارکه. :)
خسته نباشی.
اصلا آدم پست پرانرژی یکی رو میخونه انرژی میگیره.

سلام دوست عزیز.خوش اومدی به خونه من
خوشحالم که از پستم انرژی گرفتی.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.