من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

خبرنامه:)

سلام

-دیروز داشتم یه وبلاگی رو بصورت اتفاقی میخوندم،مضمون بخشی از نوشته ش این بود که "اگه تو محل کارت بویژه اگه تازه کاری،اشتباهی کردی اصلا نباید اعتماد بنفست رو ازدست بدی،برعکس باید ازون اشتباهت درس بگیری و خوشحال باشی ازینکه یه مسیر اشتباه رو متوجه شدی و سعی کنی اشتباهت رو رفع کنی".نوشته بود،"درسته که اوایل کار دیگران ازت انتظار ندارن همه چیت عالی باشه و بدون اشتباه کار کنی،اما عکس العملات تو شرایط خاص،حتما باعث ایجاد یک تصویر ذهنی از خودت تو ذهن دیگران میشه."

خیلی این نوشته ها تاثیرگذار بود برام. توشرایطی که الان هستم،خوندن همچی مطلبی دید خیلی خوبی بهم داد!

-بلاگفا واقعا خجالت نمیکشه؟؟باز۲روزه که سرورش قطع شده و دسترسی به پنل کاربری ممکن نیس.خیلی خوشحالم ازاینکه بار و بنه م رو ازونجا جمع کردم و اومدم اینجا! به نظرمن هررابطه ای باید یک تعامل دو طرفه باشه،حتی انتخاب و استفاده از یک وبلاگ!وقتی من بعنوان کاربر یک سایت رو انتخاب میکنم برای استفاده،اصلا انتظار بیجایی نیست که توقع سرویس دهی مناسبی رو از جانب سایت داشته باشم.مدیریت بلاگفا به هر دلیلی واقعا خیلی ضعیف عمل کرده تو این مدت.

-زخم رحمم خوب شده.اما خب ازونجا که هردم ازین باغ بری میرسد!تشخیص تخمدان پلی کیستیک داده شد برام!حالا باید آزمایش های هورمونیم تکمیل شه تا دلیل اصلی این سندروم برام مشخص شه.ممکنه بخاطر تیروئیدمم باشه.فعلا که هیچی معلوم نیست.

-بهترین خبر ممکن این هفته،صحافی کردن پایان نامم بود! بله!بالاخره بعد از اصلاحات فراوان و گوش بفرمان بودن استاد محترم، ایشون اجازه صحافی دادند. شنبه میرم تبریز تا کارای نهایی تسویه حسابمم انجام بدم و خلاااااص ایشالا!

-سالگرد عروسیمون بدون هیچ برنامه خاصی گذشت.ناراحتم!

-اون اتفاق تاثیر گذار که گفته بودم بابتش برام دعا کنین،تا الان ۲مرحلش انجام شده و مونده مرحله نهایی.ایشالا اگه اینم اوکی باشه حتما تو خوشحالی خودم شریکتون میکنم.

-باگوشیم آن شدم و عکسا تو لپتاپه و مراحل پایانی گزینش رو دارن میگذرونن!:) پست بعدی بلاشک پست عکسی خواهد بود.

-این مدت باهمسر دوتایی هرشب حول و حوش ساعت ۱۰ یک قسمت از سریال شب های برره رو میبینیم و بعدش هم خندوانه.کلی حس خوب میگیرم وقتی موقع دیدن سریال و خندوانه،لم میدم تو بغل همسری و باهم لذت میبریم از این برنامه های دوتاییمون و گاهی هم با میوه و تنقلات ازخودمون پذیرایی میکنیم!:)

-همسر مهربونم مرسی بابت این یک هفته.مرسی که انقد عالی نرم افزاری که لازم بود یاد بگیرم رو بهم یاد دادی.مرسی که بخاطر من انقد کم خوابی کشیدی عزیزم.ممنونِ همه خوبی هاتم...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.