من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

من برگشتم

سلام سلام سلام

بیشتراز ۸ماااااهه که اینجا هیچی ننوشتم، حتی نمیدونم اصلا کسی هنوزم اینجارو به خاطرش داره یانه؟!

چقد دلم برای نوشتن تنگ شده. دوس دارم دوباره شروع کنم،اما نمیدونم میشه یانه؟

الهی به امید تو...

کلی اتفاقای ریز و درشت این مدت افتاده که خداروشکر برآیند کلی همشون مثبت و رضایت بخش بوده.

*توآخرین پستی که نوشته بودم خبر از صحافی پایان نامم داده بودم، خداروشکر که ۸ماهه رهااااا شدم از همه استرسای بیمزه و دوس نداشتنیِِ پایان نامم!

*۱ دی ماه پارسال شروع زندگی کاری من بود و خداروشکر میکنم ازینکه تونستم تو این ۵ماه حسابی خودمو اثبات کنم.

*اگر اشتباه نکنم بهمن ماه بود که اولین ماشین زندگی مشترکمون رو خریدیم.

*اسفندماه شروع رفتنم به کلاس دف بود. استادم بشدت ازم راضیه و این خیلی بهم روحیه میده.

خب،اینم یه توضیح اجمالی ازین مدتی که ننوشتم. سعی میکنم ازین ببعد بازم مثل قبل بنویسم. بعضی خاطرات رو باید ثبت کرد تا بمونن،تا بخونیشون و یادت بمونه خوشبختیات رو.

امروز رو مرخصی گرفتم تاازین تعطیلات استفاده کنم یکم به خودم و روحیه م برسم. پاشم به کارم برسم که فرداشب مهمونی دعوتیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.