من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

14 مرداد 94

یه روز عااااااااااالی کنار یه دوست عااااااااااااااااااااااااالی

خیلی خیلی خیلی بهم خوش گذشت

انقد خوب بود و صمیمی که اصلا انگار نه انگار که بار اولیه که همو میبینیم!

ذره ای احساس غریبگی نداشتم. مثل تصورم مهربون و صمیمی...

یه دوست واقعی که همیشه لبخند رو به لبم آورده،حتی تو تلخ ترین لحظه هام!

این رفیق ناب، این شیمای مهربون،این دوست عزیزم یکی از بهترین روزای زندگیم رو با اومدنش به خونه م برام ساخت.

امیدوارم من هم میزبان خوبی براش بوده باشم.

عکساشم تو یه پست دیگه میذارم.


دعا کنین برام که این 2هفته هم به خیر و خوشی برام بگذره.استرس دارم خیلی...

نتونستم تا دیروز ادیت پایان نامم رو تموم کنم دیروزم حالم انقد بد بود که آخر رفتم زیر سرم! امروز هم از صبح پاشدم مثلا بشینم پای کارم اما هنوز هیییییچ کاری نکردم. الکی هی خودمو علاف نت کردم. دچار "سندرم در رفتن از زیر کار ناشی از استرس فراوان" شدم!! معمولا وقتایی که خیلیییییییی استرس میگیرم هی یجورایی انگار میترسم برم طرفش! اما امروز قورباغمو قورت میدم،باهمه چندشی و بدمزگیش! قووووووول میدم. هم به شما هم به همسری مهربوووووونم

نظرات 2 + ارسال نظر
شیمااا دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 00:40

خیلیییییییییییییی عالی بود بخدا ...
کاش زودتر برگردی شیرینی بدی بهم

بیششششششرف. من تا شیرینی های خودمو از تو نسونم به تو شیرینی نمیدم!
عاشقتممممم

پپل شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 19:00 http://ma-eshgh.blogsky.com

خوش به حالتون!
منم میخوام بیام خونتون
بشین کارتو تموم کن دختر جون(پپل عصبانی)

ای جانم عزیزممم
قدمت روی چششششم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.