من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

بذار بین من و تو دستای ما پلی باشه واسه از خود گذشتن...

سلامHello

-چقد بده که بخاطر بلاگفای بی ادب همه دوستا پراکنده شدن و دیگه مثه قبل نیست وبلاگستان. دلم برای خیلی ها تنگ شده. بلاگفا خیلی خری!پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

-من همچنان تبریزم. و هنوز استادم بیخیال من نشده. چون دلم میخواست زودتر برم خونه حالا این علاف شدن خیلی برام داره سخت و سنگین میگذره.

-چندروزی یه کنتاکتی با همسر داشتیم که دیروز به بهترین شکل ممکن رفع شد. خیلی خوشحالم

-فکر میکردم آلرژی انگشتم خوب شده.پریروز انگشترم رو دستم کردم.24 ساعتی خوب بود اما یهو دوباره شروع به خارش کرد. ناراحتم خووو.دوس ندارم حلقم دست چپم نباشه

-یکم فکرم درگیر تیروئیدم شده. خیلی ناراحت نیستم اما فکرم درگیره. بیشتر از همه هم نگران افزایش وزنم هستم که باید به محضی که تهران رفتم اولا برم دکتر دوما ورزش و پیاده رویم رو شروع کنم.

-امروز داشتم از برنامه هایی که تو سرم هست برای بعد دفاع و وقتی رفتم خونه خودم، با همسرم صحبت میکردم.پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/ ورزش اولویت اول بود. اولویت دوم ویولون و زبان مشترکا! و اولویت سوم که البته شاید هیچوقت هم نرم سراغش خیاطیه!

-دلم میخواد لایف استایلم رو تغییر بدم. یه تحول اساسی تو فکر و زندگی. با همسری صحبت کردم. بهش گفتم دوس دارم چه تغییراتی کنیم. مهم ترینش وقت گذاشتن برای تفریحه. الان این حس رو دارم که همش داریم برای زندگی میدوئیم! دوس ندارم این مدل زندگی رو. البته این یک سال کار دیگه ای به اون صورت نمیشد کرد واقعا چون من تهران نبودم زیاد.اما میخوام ازین ببعد سفت و محکم بچسبم به زندگیمون و سطح کیفی زندگیمون رو تا حد ممکن بالا ببرم.شکلک های شباهنگShabahang

-چند وقت پیش با یه کمپینی آشنا شدم به اسم درب بطری! درب بطری هارو جمع میکنیم و میبریم تحویل میدیم. از پول حاصل از فروش این درب بطری ها برای بازیافت، برای معلولین نیازمند ویلچر خریده میشه.شکلک های شباهنگShabahang ما مصرف آب آشامیدنیمون خیلی بالاس. و 3 هفته ای هست شروع کردم به جمع کردن درب بطری. حتی الان که تو خوابگاه هستم هم بچه ها درب بطری هاشون رو میارن میدن بهم! حس خوبیه وقتی فکر میکنی به اینکه با این کار کوچیک چه حرکت بزرگی قراره رقم بخوره.

-21 شهریور سالگرد عروسیمونه.Smiley بنا به دلایلی تصمیم نداشتم هیچ کاری کنم. اما دیروز دوباره نظرم برگشت. هرچند اون چیزی که میخواستم شاید نشه اما سعی میکنم خوش بگذره بهمون.

-خیلی خودم رو مدیون همسرم میدونم بابت این یکسالی که صبورانه حمایتم کرد تا من با خیال راحت درسمو بخونم. خوشحالم نمرم باعث سربلندیم پیش همسرم شد.زبانکده محصل خوشحالم.شکلکـــْـ هایِ هلــن  امیدوارم بتونم اقلا بخشی از خوبی هاشو جبران کنم.شکلک های شباهنگShabahang

-چقد دلم برای این شکلکا تنگ شده بود!شکلک های شباهنگShabahang

*عنوان: آهنگ گوگوش که موقع نوشتن داشتم گوش میدادم!

نظرات 3 + ارسال نظر
پپل شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 09:46 http://ma-eshgh.blogsky.com

منم در بطری جمع می کنم. اکثرا هم آب معدنی
سالگرد عروسیتون پیشاپیش مبارک :)

عه؟جدی؟چند عالی.اوهوم آب معدنی از همه بیشتره
مرسی عزیزم

پیشاپیش سالگرد عروسیتون مبارک

الهی همیشه خوب و خوش باشی کنار همسریت عزیزم

و همچنین شما عزیزمممم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.