من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

دارم خلاص میشم!

شنبه دفاعمه!

خیلی فورس ماژور دارم کارامومیکنم

استادم خیلی اذیت میکنه،گیرای الکی ودهن صاف کن!

خیلی برام دعا کنین لطفا.تا۳شنبه باید همه کاراموتموم کنم که پایان نامم رو بدم داورم.

ایشالا که عالی پیش میره. مهم اینه که شنبه شب هممممه چی تموم شده!خوشحالم و البته پر از استرس!

فعلا همین!

نظرات 3 + ارسال نظر
شیمااا دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 00:39

دیدی تموم شد ؟ خسته نباشییییییییی

تمووووووووووووووووووووووم!

سپیده مامان درسا جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 21:27

سلام عزیزم خسته نباشى
ان شالله به سلامتى کارهات پیش بره و موفق باشى

مرسی عزیزممممممممممم

پپل یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 20:38 http://ma-eshgh.blogsky.com

موفق باشی عزیزم
به سلامتی

مرسی پپلی. ایشالا دفاع شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.