من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

هردم ازین باغ بری میرسد...!

سلام

دیروز همسری جواب آزمایشمو گرفت.ویتامین دی بشدددددت کم و tsh ۷.۶۵! و این یعنی کم کاری تیروئید! بیماری ای که اصلا تو فامیلمون نداریم و هیچ وقت هم به ذهنم نمیرسید یه روز درگیرش شم! دیشب خیلی گریه کردم. خیلی شوک شدم. هنوز تبریزم و درگیر کارای ادیت نهایی پایان نامم. دلم میخواد زودتر برم تهران.کلافه شدم دیگه.

حالا هفته آینده باید یه mri مغز هم برم برای صورتم و بعدش با جواب ازمایشم برم پیش دکترم ببینم چی میشه.

این مدت افزایش وزن،خستگی و افسردگی شدید داشتم و عصبی بودم که فکر میکردم بخاطر پایان ناممه،نگو مشکل از جای دیگه بوده! امیدوارم راحت کنترل شه و برای بارداریم دچار مشکل نشم.

بازم جای شکرش باقیه خوش موقع فهمیدیم! با سرچی که از دیشب کردم فهمیدم کلم و سویا و بادوم زمینی و اسفناج بشدت برام ممنوعه. پریروز بدجوری هوس بادوم زمینی کرده بودم!

بورانی اسفناج و سالاد کلم هم تعطیل!اوم.

با اینکه میدونم کم کاری تیروئید بیماری خاصی نیس و با کنترل و مراعات رژیم غذایی و ورزش، عوارض بیماری ب حداقل میرسه،اما از دیشب خیلی دلم گرفته.

قدر سلامتیتون رو بدونین...

نظرات 2 + ارسال نظر
سپیده مامان درسا پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 02:29 http://www.nafasezendegi.blogsky.com

ان شالله که برطرف بشه عزیزم
مواظب خودت باش

ممنونم سپیده جون

پپل سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 19:27 http://ma-eshgh.blogsky.com

نگران نباش عزیزم. ایشالله که مشکل خاصی نیست و با دکتر رتن خیلی راحت کنترل میشه

مرسی عزیزم.ایشالا که همینطورباشه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.