من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

5.

آیا اینکه بنده علاوه بر کودک هایپراکتیودرونم،یک دخترک ۱۶ ۱۷ساله فعال درون،باهمه آن لطافت روح و قلیان عواطف واحساسات دارم،کار بدیست؟!

آیا اینکه دخترک درونم دلش نمیخواهد بیشتراز یکی ۲ساعت از معشوقش بیخبر بماند کار بدیست؟!

آیا اینکه همسر بنده ۶ساعت بنا به مشغله کاری اش سراغی از بنده نگیرد کار درستیست؟!

آیا اینکه دلم میخواهد همانند اوایل آشناییمان، برای همسر در همه امور اولویت اول باشم کار بدیست؟!

آیا اینکه دلم میخواهد همچون باقی دخترکان سرزمینم،زیباترین و به یادماندنی ترین روز زندگی ام روزی باشد که رخت عروس برتن نموده و دست در دست یار بروم تا آینده ای مبهم را بشکافم، خواسته زیادیست؟

نمیدانم!

دخترک مهربان درونم،کمی بزرگترشو.اینجاکسی تورا درک نمیکند. بزرگتر شو تاکمتراز نامهربانی ها آزرده خاطر شوی! اینجا کسی خوب بودنت راقدرنمیداند!

دخترک عزیزم مرا ببخش بابت تمام آرزوهایی که در دلت تاابد میماند. تقدیر، زندگیت را اینگونه رقم زده!

آرام بگیر دخترکم، زندگی لیاقت معصومیت تورا ندارد.آرام بگیر زیبای من.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.