من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

7.

آدرس اینجاروامروز بهت دادم. میدونم اقلاگاهی بعضی حرفای دلمو که روم نمیشه یا بهرعلتی نمیتونم بهت بگم،اینجامینویسم وتوام میخونی. خوشحالم که انقدبهت اطمینان دارم که لازم نیس چیزی روازت پنهون کنم.

# درگیرودار کارای پایاننامم هستم.ازطرفی بایدزودتر بریم دنبال کارای عروسیمون. حس میکنم کارام خیلی قروقاطی دارن میشن.امیدوارم بتونم خیلی خوب مدیریتشون کنم وبه همه کارام اونجوری که لازمه برسم.

# گاهی توفکروخیالم،خودموتوخونمون میبینم که رومبل لم دادم کنارهمسری وداریم به کارامون میرسیم یافیلمی میبینیم.حتی تصورکردن این روزا برام شیرینه،اما نمیدونم چرا نمیتونم از این تفکراتم لذت ببرم! همش ته دلم یه استرسی هست که مانع احساس لذت وزضایت ازین ماه های مونده تاعروسیم میشه!

# دعاکنین استرسام کم شه و عروسیمم بدون مشکل برگزار شه. انقد این مدت درگیری فکری داشتم وغصه خوردم که اصلا نمیتونم انرژی مثبت براخودموزندگیم جذب کنم! به دعاهاتون نیازدارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.