من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

8.

# بابام امروزرفت دکتر برای چکآپ قلبش.خداروشکر دکترخیلی راضی بود ازعمل وبهبودی بعدعملش. فقط یکم قندش بالابود که اونم بابت عوض کردن یه داروش بخاطرعمل بوده،دکترهم امروز بهش اجازه دادهمون داروی قبلی رو دوباره شروع کنه. حدود۳ماهی هست که بابت عمل قلب بابام،داداشم مامان بابام روبرده خونه خودشون وبایدبگم الحق که زنداداشم خانومیشواین۳ماه اثبات کرد.ایشالا خدا برکت وسلامت بده به زندگی خودشونو۲تاجیگرطلاشون. انشالله فردایاپس فردا بابامینا برمیگردن شهرخودمون. ومن هم باید۱هفته ۱۰روزی برم بهشون برسم.همون موقع هم آرایشگاه وآتلیه رواکی کنیم باهمسری.

# دیروز که جواب یه آزمایش آنالیز ازفولادمو گرفتم دیدم دانشگاه ما*لک اش*تر یه عنصر ضروری روکمتر ازحدی که مامیخوایم ریخته وبااین مقدار،فولادم اون خواصی که مامیخوایم رونشون نمیده. دیروز نمونموفرستادم برایه آزمایش دیگه که ببینیم نتایج آنالیز قبلی روتاییدمیکنه یانه؟اگه تاییدشه که فولادم درست نیس،دوباره باید۱۰کیلوشمش فولادو بکشم ببرم تهران.۲ ۳هفته ای هم کارم عقب میفته. ازیه طرف خوبه که میتونم باخیال راحت خریداموتهران بکنم،ازطرفی این مدت مصادف میشه باچندروزی که بایدبرم پیش مامانمینا. امیدوارم یجوری این تداخلا خودشون هماهنگ شن!

# هرشب دارم۱ساعت تا۱ساعت ونیم پیاده روی تند میکنم وازدستگاه استفاده میکنم.۱هفتس رژیم وورزشم شروع شده.باانرژی های مثبتتون دعاکنین نتیجه بده!

# پدرشوهرم سنگ کلیه گرفته. چندروزی هست خیلی داره اذیت میشه. بالیزر سنگواملاح کلیشو ریز کردن،اما هنو هیچی دفع نکرده.خیلی دردداره. دعاکنین حالش زودترخوب شه.

# دوستای مهربونم همتونو باگوشی میخونم عموما،با گوشی هم کامنتم بهتون نمیرسه. توروخدافکرنکنین بی معرفتم ها! شمایی که آدرس اینجارو بهت دادم بدون خیلییییییی برام عزیزی!

# دوست جونیای من، بنظرتون برای کت وشلوارهمسری که به احتمال زیاد مشکی خواهدبود،و رنگ لباس و دسته گلم که شیپوریه وسفیدخواهند بود،کراوات همسری روچه رنگی بگیریم؟ازکراوات سفید،سیاه،وپاپیون هم خوشم نمیاد! باتچکر!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.