من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

10. +بعدانوشت

سلام دوستای مهربونم.

+ 10 روزی بود که رفته بودم شمال خونه مامانم اینا که هم کمک حالشون باشم یکم تا تو روال بیفتن(بابت عمل بابام و اینکه از شهر داداشم اینا برگشتن و تنهان) و هم آخر هفته قرار بود با همسری بریم دنبال یه سری از کارای عروسی

+ آتلیه و آرایشگاه رو قرارداد بستیم. همونی شد که میخواستم. امیدوارم در نهایت هم از کارشون راضی باشم.

+ تالار رو با همسر رفتیم دیدیم. اصلاااا ازش خوشم نیومد.هم خیلی دوره هم خیلی بی ریخت. اما خب دیگه نه حوصله دارم که راجع بهش بحث کنم نه دیگه جایی پیدا میشه برا تاریخ عروسیمون.(تالار رو همسر با مامان باباش،بدون اینکه من باشم رفتن دیدن. و به یه دلیل ناشناخته!!!مامان همسری اصرار داشت همینجا رو باید بگیرن. درواقع دیدن و ندیدن من تاثیری نداشت! این سری که رفتیم شمال در کمال تعجب دیدم همسری میگه مامانش رضایت داده بریم چنتا تالار دیگه هم ببینیم. که خب رفتیم و چیزی پیدا نشد!! نمیخوام دیگه بهش فکر کنم. سر این قضیه تالار و روز عروسی خیلییییییییییییییی بهم فشار اومد. نمیخوام دوباره یادآوری شن برام)

+ مامان بابای همسری بالاخره رضایت دادن!! بیان خونمون و رابطه خونواده ها که شکر آب بود بهتر شد. 

+ جواب آزمایش فولادم رو هم گرفتم.فولادم درست ریخته گری شده. باید با استادم هماهنگ کنم برای ادامه کارا که برم تبریز باز.

+ یه عاااااالمه پست نخونده داشتم،همتونو خوندم دوس جونیای خوبم.

+ قبل از شمال رفتنم،چند روزی که تهران بودم،حدود نیم کیلو چاق شده بودم. صبح که خودمو وزن کردم 700 گرم کم شدم! خیلی خوشحالم!

سرخط اخبار فعلا همینا بود!اگه چیز جدیدی یادم اومد میام مینویسم براتون

پانوشت: اینکه گفتم همسری با مامان باباش و بدون من رفتن تالار رو دیدن،نه به این معنی که من در جریان نباشم ها!نه! من میدونستم. به سلیقه همسری هم ایمان داشتم. منتها برای تالار نظر منو همسر اصلا دخیل نبود!! اون تالار انتخاب مامان همسریه و اصلا نظر همسر هم حتی دخیل نبوده. جالبش اینه که گرونتر از بهترین تالار شهرمون هم دراومده که ضررش میره تو چشم من،چون باید بودجمونو برای خریدای عروسی و عقد(برای عقد خرید نداشتم جز ساعت و حلقه)با توجه به هزینه الکی زیادِ تالار مدیریت کنیم. با صرفه جویانه ترین حالت که من از خیلی از خریدای اصلی عقدم چشم پوشی کنم هم باز باید اقلاااااااااا 2 3 تومن از پس انداز خودمون بذاریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.