من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

11. گل بود به سبزه نیز آراسته شد!!

الان صاحبخونمون زنگ زد،میخوادمشتری بیاره براخونه. این یعنی وسط اییییینهمه دغدغه براعروسی،گشتن دنبال خونه اونم بااین قیمتای مزخرف شد قوزبالاقوز!همینوکم داشتیم دقیقا! حالا اصن هزینش هیچ،وقت کجاس که بتونیم بگردیم دنبال خونه؟!کلی دلمونو خوش کرده بودیم که امسالم همینجامیمونیمودردسرای جابجایی خونه رونداریم!

وااااااااااااای...کارای عروسی،خونه،اثاث کشی،آوردن جهیزیه من،وقتی که بایدبراهرکدوم گذاشته شه،استرسی که درپی هرکدوم ازین کاراهست...

خدایا!مانخوایم انقد سورپرایزشیم بایدکیوببینیم؟!؟

اعصابم خیلیییییی داغونه،این تغییرات هورمونی هم داغون ترم کرده.دلم میخواد سرمو بکوبم به دیوار!

 

زندگی
هرروز
به شدت
مشغوله اثبات اینه که:
” تازه کجاشو دیدی ی ی ی ی این که چیزی نیست!!!!!!! “

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.