من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

13.

سلام دوستای گلم

+ این روزا رابطم با همسری خیلی بهم ریخته. فقط و فقط هم بابت بیخیالی خونوادشه. همسری هم دیگه خیلی داره مراعاتشون رو میکنه و به نظرم اصلا هیچی به فکر آرامش من نیست! هر روز که باهم صحبت میکنیم اولش کلی باهم خوش و بش میکنیم و میگیم و میخندیم،آخرش دوباره حرف کشیده میشه به همین مسائل ازدواج و اینا و ما باز با دلخوری و ناراحتی تلفن رو قطع میکنیم. این شده روال این روزای ما! خسته شدم دیگه

+ دوستای گلم، من برا آتلیه از هیچی نزدم! نمیدونم چرا اینجوری برداشت کردین از حرفم؟فقط برا آتلیه باغ رو فعلا گذاشتیم کنار. وگرنه خود آتلیه خیلی محیط قشنگی داره و کاملا هم راضی هستم ازش. باغ هم عجالتا بابت هزینه ورودیش گذاشتیم کنار. اگه پولمون کم نیاد حتما باغ رو هم میذاریم تو برنامه عکس و فیلممون.

+ دسته گلی که خودم خیلی دوست میداشتم، شیپوری بود. عکسش رو که بردم به گلفروش نشون دادم گفت این مدل ژورنالیه و اصلا تو ایران نیس. اون مدل شیپوری هایی هم که تو ایران هست اولا سایزشون کوچیکه و اون مدلی که من میخوام با این شیپوری ها خوشگل نمیشه،دوما کلا گل شیپوری تو ایران بابت یه قارچی که به این نوع گل حمله کرده،کم شده و احتمال اینکه کلا گیر نیارم زیاده. بنابراین من هم نظرم رو بردم سمت گل رز. فعلا چنتا مدل انتخاب کردم که حالا تا شهریور کلی وقته تا انتخاب نهایی.

+ پریشب با دوست مهربونم غزال داشتم تو وایبر چت میکردم. یکی 2هفته پیش رفته بود تهران برای خریدای عروسیش. کلییییییی بهم روحیه داد بابت قیمت لباس و این چیزا.تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید حالا منتظرم زودتر برم تهران تا خریدامو انجام بدم و خیالم راحت راحت شه.شکلک های شباهنگShabahang

+ ما رسم حنا بندون نداریم. و اگر هم میداشتیم چون خرج اضافه بود برگزار نمیکردیم. با خواهر شوهرم که صحبت میکردم گویا از طرف مادر شوهرم اینها رسم بر اینه که همون شب عروسی، آخر شب یه حنایی هم میارن و اینجوری حنابندون رو تو همون عروسی میگیرن. اینجوری شد که برای گیفت عروسی تصمیم گرفتم خودم با حنا گل رز (مدل گل چینی) درست کنم. فکر کنم حدود 100 تا 150 تا گل درست کنم بس باشه. حالا ایشالله هروقت درست کردم، و همچنین خریدامو که انجام دادم، عکساشونو میذارم.

+ فولادم رو برای همگن سازی،48 ساعت باید بذارم تو کوره. و این 48 ساعت رو هم که احتمالا از شنبه شروع میشه باید تا ساعت 11شب بمونم آزمایشگاه پای کوره! تجربه جالبی باید بشه،تا اون وقت شب تو دانشگاه موندن!

+ خدایا میشه چشامو ببندم باز کنم ببینم شده زمستون 93؟!شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـههووووووووم؟

+ وبلاگستان چقدددددد سوت و کور شده!؟ جدیدا مُد شده یه عده از بچه های وبلاگی ازونجا که با دوستاشون تو وایبر و واتس آپ و لاین و... در ارتباطن، دیگه سراغ وبلاگاشون نمیان زیاد. و حتی به وبلاگ دوستاشونم سر نمیزنن. به نظرمن وقتی من بعنوان یه دوست برای نظرات شما ارزش قائلم و وقتی چند خط مینویسم دوس دارم نظر شما دوستامو بدونم،فکر کنم این نهایت بی انصافیه که بعضی از دوستای عزیز حتی ماه تا ماه هم نمیان سر بزنن. منظورم این نیس که همه وظیفه دارن هر روز بیان و به وبلاگ همدیگه سر بزنن. اما فکر میکنم وقتی مثلا من بعد عوض کردن بلاگ، فقط به یه عده خاص آدرس جدید رو دادم انقد انتظار حق طبیعیم باشه که اقلا وقتی یه سوالی رو مطرح کردم دوستام بیان و دغدغه منو کمتر کنن. وگرنه انقد با دوستای این بلاگم صمیمی هستم که بدونم کی چقد سرش شلوغه و کی نه! اینجا جاداره از دوستای عزیزی که وقت گذاشتن و برای پست قبلی نظرات قشنگشون رو گذاشتن یه تشکر حسابی کنم.شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـهشـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـهشـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه مرسی ازتون بابت روزایی که دغدغه دارم و میدونم شماها کنارم هستین.Smiley

+ یه سری هم به کامنتای پست قبل بزنین، فکر کنم اونجا هم به اندازه یه پست جواب دادم به کامنتاتون!شکلک های شباهنگShabahang

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.