من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

من هستم...

سلام به دوستای همیشه همراه و مهربونم

بعد از گندی که بلاگفا زد تصمیم گرفتم مهاجرت کنم اینجا! و دیگه هرگز و هرگز بلاگفا برنگردم.

این روزا حسابی درگیر پایان نامه هستم و ایشالا تا کمتر از یک ماه دیگه دفاع میکنم. هم استرس دارم و هم خیلی خیلی خوشحالم که بالاخررررررره بعد 3سال سختی کشیدن داره روزای خوب  میرسه ایشالا!

دعا کنین برام که همه چی به خیر و خوشی تموم شه و بعد از این همه عذابی که کشیدم،خاطره خوشی برام بمونه.

من برم سراغ کارام...

دوستای گلم تو مصرف آب صرفه جویی کنیم.

شاد باشید!

نظرات 3 + ارسال نظر
سپیده مامان درسا جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 21:29

خوش اومدى عزیزم
مبارک باشه خونه نو، چه خوب که اومدى دلم برات تنگ شده بود...

سلام عزیزممممم
مرسی گلی.منم دلم برای همه دوستای گل وبلاگیم تنگ شده بود. این مدت خیلی درگیر بودم.خداروشکر که به خیر و خوشی پایان نامم تموم شد

شیما سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 20:50

این پایان نامه ی تو تموم شه ،من ی نفس راحت میکشم

عشقمی بخدا.این کوفتی تموم شه،منم یه نفس راااااااحت میکشم والا!چیز زیادی نمونده!این ۲ ۳هفته هم میگذرههههه

پپل یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 10:13 http://ma-eshgh.blogsky.com

سلام بیتا جون
خوش اومدی
ایشالله به سلامتی دفاع کنی

مرسی پپلی جونم.ایشالا.خیلی دعا کنین برام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.