من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

من،تو،یه دنیا عشق :)

من خانوم گولو!همسر آقای گودو!

۱۹روز...

امروز فصل آخر از پایان نامه هم دادم به استادم برای ادیت.

خداکنه بتونم فردا برم خونه.هم دلم تنگ شده،هم اینجا خیلیییی هوا گرمه.واقعا از کار و زندگی میفتم.نه پنکه ای نه کولری،هیچچچی!

ازپسفرداهم دانشگاه بمدت ۲هفته تعطیله. امیدوارم استادم گیر الکی نده برای موندنم!

این روزا خیلی دچار احساسات متناقض میشم!دلم میخواد همسری خیلی خیلی بیشتر هوامو داشته باشه،گرچه میدونم خیلی بهونه گیر شدم!

فکر کردن به اینکه نهایتا۱ماه دیگه تا خلاص شدنم مونده خیلی خوشحالم میکنه!

۱۹روز مونده به تاریخ فعلی تحویل پایان نامم به شورای گروه!ایشالا که دیگه تاریخش عوض نشه...

نظرات 1 + ارسال نظر
شیما سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 20:49

زود زود برگرد !منتظرتم

عزیزدلمیییییییی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.